TPL_GK_LANG_MOBILE_MENU
A+ A A-

2promy01 1

Okres jesienno-zimowy to często odpowiedni moment na realizację pomysłów, które sukcesywnie krystalizowały się w głowie przez poprzednie miesiące. Jednym z nich może być np. interesująca wycieczka, na którą wcześniej po prostu nie było czasu. Naprzeciw tym oczekiwaniom wychodzi Polska Żegluga Bałtycka, która w tym okresie regularnie przygotowuje dla swoich pasażerów interesujące promocje. 

Z promów, łączących Polskę ze Skandynawią korzysta coraz więcej osób. Podróżujący dzielą się jednak na dwie zasadnicze grupy. – Pierwsza z nich to ludzie, którzy tę podróż traktują przede wszystkim jako funkcjonalne narzędzie przedostania się do Skandynawii – tłumaczy Bartłomiej Mazuruk, Dyrektor ds. Polityki Żeglugowej Polferries. – Cele przeprawienia się na drugi brzeg mogą być np. biznesowe czy rodzinne, a wtedy prom staje się po prostu swoistym mostem, który łączy Polskę i Skandynawię. 

Przedstawicielami drugiej grupy są natomiast osoby nastawione na turystykę i zwiedzanie, które traktują podróż promem już jako atrakcyjną część właściwej wycieczki. Polska Żegluga Bałtycka dostosowuje zatem swoją ofertę w taki sposób, aby równomiernie troszczyć się zarówno o jednych, jak i o drugich. 

– Tym, którzy odwiedzają Skandynawię ze względów zawodowych czy rodzinnych, zależy przede wszystkim na atrakcyjnych cenowo biletach przejazdowych z samochodami osobowymi oraz na specjalnych pakietach, które oferują większą liczbę przejazdów. Dla tej drugiej grupy, która ma na celu między innymi czerpanie przyjemności już z samego podróżowania, przygotowujemy natomiast konkretną rozrywkę na promie czy pakiety wycieczkowe, które są połączone z zapewnieniem bazy hotelowej czy zwiedzaniem regionu. 

W okresie jesienno-zimowym w ofercie pojawia się wiele ciekawych promocji okolicznościowych, które mogą zainteresować podróżnych. – Mowa tu między innymi o rejsach tematycznych, charakterystycznych dla tego czasu. Wymienić można chociażby andrzejki na promie, rejsy mikołajkowe czy transport na świąteczne jarmarki, które odbywają się na terenie Szwecji. Z przyjemnością oferujemy też możliwość zabawy sylwestrowej na pokładzie promu czy coś, skierowanego specjalnie dla morsów. Ten pomysł po raz pierwszy zrealizowaliśmy rok temu i okazał się strzałem w przysłowiową „dziesiątkę”. Zainteresowanie było tak duże, że zdecydowaliśmy się to powtórzyć – wylicza Mazuruk.

Jesienne promocje obejmują także atrakcyjne ceny na przejazdy, kabiny, ale też posiłki w restauracjach. Firmę na rynku wyróżnia między innymi różnorodność ofert oraz interesujące pomysły na wycieczki po Skandynawii. – Kursujemy ze Świnoujścia oraz z Gdańska i możemy też pochwalić się wspaniałą załogą, która tworzy podczas rejsów bardzo przyjazną atmosferę. Nasze promy są szykowane tak, aby były atrakcyjne dla każdej grupy wiekowej. Przykładowo, na promie Nova Star dla najmłodszych przygotowaliśmy plac zabaw, natomiast dla młodzieży dyskotekę. Ci, którzy wolą ciszę, spokój i nastrojowy klimat znakomicie odnajdą się z kolei w piano barze.  

Oferta już na tę chwilę wydaje się być bardzo bogata i zróżnicowana. Nic więc dziwnego, że klienci tak chętnie korzystają z usług Polferries. Co jeszcze planuje firma w nadchodzących miesiącach i gdzie widzi możliwość udoskonaleń? – Naszym celem jest dalszy rozwój przewozów pasażerskich, ale nie zapominamy także o przewozach ładunkowych. Promy Polskiej Żeglugi Bałtyckiej to nie tylko pasażerowie, ale też most ładunkowy pomiędzy Polską i Skandynawią. W poprzednich latach rynek przewozów cargo wzrastał o około dziesięć procent rocznie. Obecnie te liczby są nieco mniejsze, ale nadal odnotowujemy wzrost i to może cieszyć – kończy dyrektor ds. Polityki Żeglugowej.

 

Maciej Żmudziński 

MorzaiOceany.pl