Deepwater Container Terminal Gdańsk ogłasza przetarg projekt rozbudowy oraz przebudowy bocznicy kolejowej na swoim terenie. Poza sporządzeniem dokumentacji wykonawca będzie pełnił nadzór nad późniejszymi robotami budowlanymi.
Zadaniem wykonawcy będzie zaprojektowanie fundamentu wraz z szyną dla suwnicy typu RMG na odcinku 750m od strony lasu, wydłużenia istniejącego fundamentu oraz szyny podsuwnicowej zlokalizowanego od strony terminalu w obu kierunkach do długości zapewniającej obsługę składów kolejowych na długości użytkowej wynoszącej minimum 750m, nawierzchni terminalowej (ok. 2,5 ha) w obrębie wschodniej granicy bocznicy, wydłużenia istniejących czterech torów z obecnej długości użytkowej wynoszącej około 620m do minimalnej długości użytkowej wynoszącej ok. 750m, rozbudowy bocznicy kolejowej o kolejne 2-3 tory, a także sporządzenie projektu rozbiórki wymaganych elementów infrastruktury.
Firma, która zwycięży w przetargu będzie zobowiązana do wykonania projektu budowlanego, przygotowania dodatkowych opisów i rysunków, uzyskania wszelkich wymaganych dla zrealizowania inwestycji pozwoleń oraz pełnienia nadzoru nad pracą wykonawcy robót budowlanych.
Na oferty zamawiający czeka do 6 października 2017 roku. Podczas ich oceny będzie brał pod uwagę cenę (85%) oraz czas realizacji zadania 15%. Przewidywany okres trwania zamówienia zaczyna się w październiku 2017 roku i trwa do grudnia 2022 roku.
Źródło: rynekinfrastruktury.pl