TPL_GK_LANG_MOBILE_MENU
A+ A A-

4Mając na uwadze wszystkie aspekty dotyczące zachowania szczególnego bezpieczeństwa przy przejeździe pojazdów nienormatywnych (tj. uwzględnienie lokalnych inwestycji związanych ze zmianą infrastruktury drogowej np. "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, polegająca na przebudowie ul. Struga, od ul. Jasnej do ul. Pomorskiej, która powoduje zwiększenie natężenia ruchu drogowego – generowanie ruchu przez osiedla 2mieszkaniowe i obiekty handlowo - usługowe, komunikację zbiorową oraz tworzenie się zatorów na obiektach inżynierskich) jak i zmniejszenie degradacji dróg i obiektów inżynierskich podaje jako jeden z warunków koniecznych, że przejazd pojazdu nienormatywnego musi być wykonany w godzinach nocnych tj. od 2300 do 500 (przejazd w godzinach dziennych stwarzałby dodatkowe niebezpieczeństwo dla ruchu 3pojazdów i pieszych - bez względu na wielkość przekroczonych norm) – czytamy w piśmie przesłanym przez Mariusza Kądziołka, wiceprezydenta Szczecina do Jana Gackowskiego. Prezydenta Zarządu Północnego Związku Pracodawców ul. Kolumba 86 70-035 Szczecin w sprawie przeszkód w rozwoju branży transportowej.
Na ten temat odbywa się w Szczecinie specjalna konferencja.

Pojazdy nienormatywne tylko nocą…

Mając na uwadze wszystkie aspekty dotyczące zachowania szczególnego bezpieczeństwa przy przejeździe pojazdów nienormatywnych (tj. uwzględnienie lokalnych inwestycji związanych ze zmianą infrastruktury drogowej np. "Modernizacja dostępu drogowego do Portu w Szczecinie, polegająca na przebudowie ul. Struga, od ul. Jasnej do ul. Pomorskiej, która powoduje zwiększenie natężenia ruchu drogowego – generowanie ruchu przez osiedla mieszkaniowe i obiekty handlowo - usługowe, komunikację zbiorową oraz tworzenie się zatorów na obiektach inżynierskich) jak i zmniejszenie degradacji dróg i obiektów inżynierskich podaje jako jeden z warunków koniecznych, że przejazd pojazdu nienormatywnego musi być wykonany w godzinach nocnych tj. od 2300 do 500 (przejazd w godzinach dziennych stwarzałby dodatkowe niebezpieczeństwo dla ruchu pojazdów i pieszych - bez względu na wielkość przekroczonych norm) – czytamy w piśmie przesłanym przez Mariusza Kądziołka, wiceprezydenta Szczecina do Jana Gackowskiego. Prezydenta Zarządu Północnego Związku Pracodawców ul. Kolumba 86 70-035 Szczecin w sprawie przeszkód w rozwoju branży transportowej.
Na ten temat odbywa się w Szczecinie specjalna konferencja.