TPL_GK_LANG_MOBILE_MENU
A+ A A-

IMG 1416

Stocznia Szczecińska odebrała urządzenie do transportu ponadwymiarowych ładunków. Od kilku dni urządzenie poddawane jest szeregowi wymaganych testów niezbędnych w przekazania platformy do użytku.

Przedstawiciel producenta przeprowadza również szkolenie dla wyznaczonych pracowników pionu utrzymania ruchu Stoczni Szczecińskiej. Trening obejmuje część teoretyczną, tj. zapoznanie się z komponentami i układami platformy oraz praktyczną obsługę pojazdu.

Samojezdna platforma ma usprawnić logistykę stoczni, służyć będzie do przewozu m.in. części statków, konstrukcji stalowych, elementów mostów, etc.

Jak czytamy w komunikacie Stoczni Szczecińskiej, zakup platformy to kontynuacja realizowanego przez firmę procesu inwestycyjnego, związanego z podnoszeniem poziomu technologicznego i mocy produkcyjnych dedykowanych dla produkcji okrętowej.

Parametry techniczne platformy:

- dwie klimatyzowane kabiny kierowcy

- zdalne sterowanie radiowe

- system wyświetlania środka ciężkości (COG)

- kąt skrętu +/-1300

- ładowność 400 ton,

- wymiary platformy 6 m x 16 m

- wysokość transportowa 1,9 m

- zakres unoszenia platformy 1,6 m do 2,3 m

- transporter posiada 6 osi skrętnych, na każdej z osi po osiem kół

- promień skrętu: 9,9 m

- możliwość jazdy bokiem

- silnik SCANIA o mocy 405 kW

- masa własna 76 ton.

 

rel (Stocznia Szczecińska)

 

Fot.: Katarzyna Ansen-Mrowińska